Technicznie - co warto wiedzieć o mechanice

y oczywiście maszyn budowlanych, które jako ciężki sprzęt należy odpowiednio eksploatować i odpowiednio nimi operować. W przypadku awarii tego typu sprzęt należy koniecznie przekazać do serwisu, który zajmie się wymianą poszczegól

Technicznie - co warto wiedzieć o mechanice

Awaria sprzętu budowlanego

Każdy sprzęt wcześniej, czy później podlega zużyciu lub zniszczeniu, pod względem czy to poszczególnych części, czy całych układów. To samo dotyczy oczywiście maszyn budowlanych, które jako ciężki sprzęt należy odpowiednio eksploatować i odpowiednio nimi operować. W przypadku awarii tego typu sprzęt należy koniecznie przekazać do serwisu, który zajmie się wymianą poszczególnych elementów i zregeneruje daną maszynę. Taki serwis powinien oferować kompleksowe remonty maszyn, zarówno w formie stacjonarnej, jak i mobilnej (z dojazdem do klienta), zwłaszcza w przypadku awarii niespodziewanych, które wymagają ekspresowej interwencji.


Leasing na finansowanie maszyn

Leasing to doskonałe rozwiązanie dla każdego, kto nie ma wystarczających środków na sfinansowanie zakupu takiego sprzętu, jakim są maszyny budowlane. W ramach leasingu możemy zapewnić sobie korzystanie z maszyny przez okres jaki nas interesuje, płacąc jedynie określoną w umowie miesięczną opłatę, która ma pokryć użytkowanie maszyny i wszystko co się z nim wiąże, w tym między innymi tego typu kwestie jak modernizacja czy naprawa maszyn budowlanych. Są to w praktyce działania, które wynikają z bieżącej eksploatacji maszyny i w związku z tym są nieuchronne, dlatego warto wybrać takie rozwiązanie, które zapewni nam możliwość ich finansowania. Leasing jest jednym z nich.


Definicja hamulców

Pneumatyczny układ hamulcowy

W przyczepach ciężkich, w pojazdach ciężarowych, a także pociągach stosuje się układy hamulcowe pneumatyczne. Układ hamulcowy pneumatyczny utrzymuje wysokie ciśnienie w układzie. Hamulec pneumatyczny hamuje gdy ciśnienie spada. Spadek ciśnienia następuje gdy kierowca uruchamia hamulec, który uruchamia zawór pneumatyczny zmniejszający ciśnienie w układzie co powoduje uruchomienie hamulców kół. Do podtrzymania ciśnienia w układzie hamulcowym służy sprężarka (najczęściej napędzana silnikiem pojazdu). Zaletą układu pneumatycznego jest to, że po zatrzymaniu silnika kierowca może jeszcze zatrzymać pojazd oraz przy zerwaniu przewodów pneumatycznych hamulec natychmiast zacznie działać i zatrzyma pojazd.

Źródło: http://pl.wikipedia.org/wiki/System_hamulcowy_samochodu#Pneumatyczny_uk.C5.82ad_hamulcowy



© 2019 http://c2c.org.pl/