Sprawy biznesowe - o wirtualnym biurze

aparatu urzędniczego, obejmująca zakres spraw o charakterze publicznym, regulowana przez ogólne normy prawne. W innym ujęciu może także oznaczać zarządzanie jakimikolwiek sprawami, własnymi (np. gospodarstwem domowym) lub cudzymi

Sprawy biznesowe - o wirtualnym biurze

Czym jest administracja?

Administracja (łac. administrare ? być pomocnym, obsługiwać, zarządzać, ministrare ? służyć) ? działalność organizatorska realizowana przy pomocy aparatu urzędniczego, obejmująca zakres spraw o charakterze publicznym, regulowana przez ogólne normy prawne. W innym ujęciu może także oznaczać zarządzanie jakimikolwiek sprawami, własnymi (np. gospodarstwem domowym) lub cudzymi (np. czyimś przedsiębiorstwem).

Jako system, administracja stanowi zbiór powiązanych ze sobą i współpracujących instytucji.



Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Administracja


Ciekawe propozycje ze strony twórców wirtualnych biur

Chociaż najczęściej spotykanymi zleceniami, jakie wykonują osoby odpowiedzialne za prowadzenie wirtualnych biur, są na przykład obsługa skrzynki pocztowej czy wsparcie w dziedzinie księgowości czy informatyki, to niektóre dodatkowe usługi w ramach takiego biura są dla wielu klientów naprawdę zaskakujące. Otóż, decydując się na skorzystanie z wirtualnego biura możemy nie tylko zlecić obsługę przychodzących do nas wiadomości elektronicznych. Wiele firm zajmujących się prowadzeniem takiej działalności oferuje również skorzystanie z pomieszczeń biurowych w czasie określonym w umowie. Dzięki temu można na przykład zorganizować spotkania biznesowe lub narady w salach konferencyjnych tak, jak byśmy naprawdę posiadali rzeczywistą powierzchnię biurową.


Instrukcja kancelaryjna - co to jest?

Instrukcja kancelaryjna ? zbiór zasad i przepisów ustalających sposób postępowania z dokumentem, który wpływa do urzędu lub jednostki organizacyjnej przedsiębiorstwa (procedura obiegu dokumentu w administracji publicznej).

Normatyw ten określa przede wszystkim system kancelaryjny obowiązujący dla danego urzędu czy przedsiębiorstwa obieg dokumentów (pism), sposób rejestracji spraw, sposób załatwiania spraw, postępowanie z dokumentacją spraw zakończonych (ich archiwizacją). Instrukcja kancelaryjna określa też wzory formularzy i stempli używanych w danej jednostce organizacyjnej.


Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Instrukcja_kancelaryjna



© 2019 http://c2c.org.pl/