Przyczepy reklamowe, ulotki czy bannery. Wybierz reklamę dla Twojej firmy

Dodane: 09-08-2016 15:53
Przyczepy reklamowe, ulotki czy bannery. Wybierz reklamę dla Twojej firmy Fajna reklama, to skuteczna reklama. Do wyboru mamy mnóstwo opcji: wizytówki, ulotki ,albo przyczepa reklamowa to jedynie kilka dostępnych opcji na rozpromowanie firmy. Jak wybrać najkorzystniejszy z nich?

O bilbordachReklama outdoor - bilbordy

Najpopularniejszą formą reklamy zewnętrznej są wszelkiej maści bilbordy, są to wielkie plakaty umieszczane w widocznych miejsca w miastach i poza nimi. Taka forma reklamy jest uważana za najlepiej wpływająca na widoczność firmy oraz na świadomość konsumenta.

Bilbordy można też umieszczać na przyczepach reklamowych, które podróżują po wyznaczonym terenie i 'pokazują' reklamę przejezdnym oraz pieszym. Często takie przyczepy są wyposażone w moduły głośnomówiące w celu puszczania reklamy dźwiękowej, aby jeszcze bardziej zwrócić uwagę.


Jak zrobić dobrą reklamę mobilną

Zamówienie mobilnej reklamy z nagłośnieniem może być albo doskonałym pomysłem, który spowoduje zwiększenie zainteresowania naszą firmą, albo zadziała wręcz odwrotnie i zniechęci konsumenta do naszej firmy.

Jeżeli chcemy osiągnąć ten pierwszy skutek to warto przestrzegać kilku reguł. Po pierwsze reklama z nagłośnieniem nie może być zbyt głośna, ani za długa, bo nikt nie zdąży usłyszeć jej w całości. Należy też unikać odtwarzania reklamy dźwiękowej z samego rana oraz w miejscach, gdzie i bez tego jest głośno. Sama reklama powinna być raczej krótka i jasna oraz, co najważniejsze, wyraźna.


Czym jest reklama? Wiki wyjaśnia

Reklama (z łac. reclamo, reclamare ?odzew?; re 'w tył, znów, naprzeciw? i clamo, clamare ?wołać?1) ? informacja połączona z komunikatem perswazyjnym. Zazwyczaj ma na celu skłonienie do nabycia lub korzystania z określonych towarów czy usług, popierania określonych spraw lub idei (np. promowanie marki).

Według dyrektywy 2006/114/WE UE reklama oznacza przedstawienie w jakiejkolwiek formie w ramach działalności handlowej, gospodarczej, rzemieślniczej lub wykonywania wolnych zawodów w celu wspierania zbytu towarów lub usług, w tym nieruchomości, praw i zobowiązań

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Reklama



© 2019 http://c2c.org.pl/