Poprzednie wpisy:

Następne wpisy:

wypożyczalnia przyczep reklamowych śląsk

Mobilna reklama? Czemu nie!

Jak wiadomo niezbędnym elementem prowadzenie każdej działalności jest reklama, w ostatnich latach można zaobserwować naprawdę ciekawe propozycje wielu firm reklamowych w tej kwestii.
Otóż obecnie bardzo dużą popularnością cieszy się reklama mobilna, która dodatkowo posiada nagłośnienie.

Jest to bardzo ciekawy pomysł dlatego, że zazwyczaj takie rozwiązania bardzo dobrze zwracają uwagę potencjalnych klientów Taka reklama jest bardzo skuteczna dla pewnych branż, więc warto w nią zainwestować.

Nic dziwnego że sporo firm inwestuje właśnie w tego typu reklamy i inwestuję w nią większość swoich środków na przeznaczonych na marketing.

Jej zadaniem jest dotarcie do konsumentów

wypożyczalnia przyczep reklamowych śląsk
Reklama zewnętrzna (ang.

outdoor advertising lub out-of-home advertising) ? reklama umieszczana poza miejscem zamieszkania konsumenta.

Jej zadaniem jest dotarcie do konsumentów, kiedy są oni poza domem. Jedna z form reklamy zewnętrznej, wykorzystująca digital signage nazywa się digital out-of-home (DOOH) advertising. Jest to wizualna elektroniczna komunikacja. Jej celem jest dostarczanie przekazu reklamy lub informacji do konkretnych miejsc, w określonych porach z treścią dopasowaną do lokalizacji wyświetlacza.Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Reklama_zewnętrzna

Inwestycja w reklamę

Inwestowanie marketing outdoor jest często jednym z podstawowych czynników wpływających na pozyskiwanie nowych klientów przez firmy.
Do najpopularniejszych metod reklamy outdoor należą między innymi banery reklamowe, które stawia się przy drodze oraz reklamy stojące na parkingach, które również są banerami.
Ostatnio również dość popularne staje się reklamowanie poprzez podróżujący pojazd z nagłośnieniem- jest to tak zwana reklama mobilna. Pozwala ona na dotarcie do dość szerokiego grona odbiorców w stosunkowo krótkim czasie i przy niedużych kosztach.

Dlatego właśnie jest często wybierana przez wiele firm..