Definicja paginacji z Wikipedii

etykiety nalepki
Paginacja ? przypisywanie kolejnych liczb (lub wyrażeń liczbowych) do kolejnych stron rękopisu lub druku. Jedna z dwóch metod numeracji obok foliacji polegającej na numerowaniu kolejnych kart. Paginacja jest sposobem liczenia i porządkowania wszystkich zapisanych stron znajdujących się w publikacji, niezależnie od tego, czy są one opatrzone liczbą (strony liczbowane), czy też są jej pozbawione (strony nieliczbowane, w bibliografiach oznaczane skrótem nlb.). W archiwistyce liczbowania dokonuje się za pomocą umieszczenia na danej stronie paginy. Sposoby paginacji: paginacja ciągła ? jedna w skali całego dzieła lub fizycznego tomu, paginacja wielokrotna (przerywana) ? każda część tomu, np. kolejne dzieło, lub kolejne wydanie periodyku we wspólnej oprawie, posiadają własną paginację liczoną od początku.Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Paginacja

O naklejce z Wikipedii

Naklejka jest kawałkiem folii lub papieru, najczęściej posiadającym samoprzylepne właściwości, co umożliwia jej przyczepienie na powierzchnię płaską. W zależności od użytego kleju naklejka ma różne właściwości; kleje stałe na trwale utrzymują naklejkę na powierzchni, kleje o budowie mikrosferycznej, umożliwiający przemieszczanie i bezśladowe usuwanie naklejek.Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Naklejka

Reklama na ulotkach czy wizytówkach

etykiety nalepki Reklama to szerokie pojęcie i można ją realizować na wiele różnych sposobów.

Jednym z nich są różne materiały drukowane takie jak ulotki, bannery, wizytówki oraz naklejki i etykiety reklamowe.

Takie materiały zwykle zamawia się w większym nakładzie, bo tylko taki ma jakikolwiek sens.
Tyczy się to zarówno drukarni czy pracowni poligraficznej oraz zleceniodawcy. Skuteczność takiej reklamy jest różna i zależy od branży, niemniej jednak dalej jest to jeden z ważnych etapów marketingu wielu firm, zarówno lokalnych jak i ogólnopolskich..

Widok do druku:

etykiety nalepki