Cytat z Wiki: marketing internetowy
Marketing internetowy ? forma marketingu, używająca jako medium Internetu i strony WWW (World Wide Web). Służy do przesłania informacji marketingowej i pozyskania klientów. Przykłady marketingu internetowego to przede wszystkim różne formy reklamy między innymi strony rezultatów wyszukiwarki, baner, reklamy multimedialne, reklamy serwisów społecznościowych, interstitial, ogłoszenia reklamowe w Internecie, sieci reklamowe oraz e-mail marketing, łącznie z e-mail spam.
Początkowo reklama w Internecie przyjmowała formę tzw. mailingu, czyli wysyłania reklam za pomocą poczty elektronicznej. W 1993 roku nastąpiła rewolucja ? powstała przeglądarka internetowa Mosaic, która potrafiła wyświetlać grafikę i ramki. Od tej pory reklamodawcy mogli dotrzeć do większej liczby potencjalnych odbiorców, a sama reklama mogła przyjąć formę graficzną. Druga połowa lat 90. XX wieku, to bardzo dynamiczny rozwój Internetu i technologii z nim związanych, w tym także reklamy.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Marketing_internetowy
Profesjonalne pozycjonowanie
Obsługa pozycjonowania może być kluczową usługą dla dobrych pozycji strony firmowej. Dobry specjalista zaoferuje najlepsze możliwe rozwiązanie dla danej branży i wymagań klienta. Należy pamiętać, że nie dla każdej strony, czy też firmy dane rozwiązanie będzie się sprawdzało. Pozycjonowanie to na tyle rozwinięta branża, że jedynie na prawdę zainteresowani tematem wiedza o co w całym temacie chodzi.
Ceny za takie usługi wąchają się od kilkunastu złotych miesięcznie do nawet kliku tysięcy. Jednak jak na profesjonalną obsługę przystało to zainwestowane pieniądze z pewnością się zwrócą i to z nawiązką
Pozycje strony, a liczba klientów
Od lat słyszy się, że internet jest coraz ważniejszym źródłem klientów określonych branży, których to pula rośnie z każdym rokiem. Jest w tym stwierdzeniu bardzo dużo prawdy, ponieważ dużo klientów zanim zabierze się za wynajęcie danej firmy szuka jej w wyszukiwarce internetowej.
Dlatego warto być jak najwyżej w wynikach naturalnego wyszukiwania. Można to osiągnąć na kilka różnych sposobów, a jednym z nich jest zatrudnieni dobrego specjalisty od pozycjonowania na stałe w firmie. Jeżeli mamy mniejszy budżet to zostaje skorzystanie z usług na umowę z różnych agencji SEO w okolicy.