Fenomen salonów kosmetycznych

wosk żoliborzNiewątpliwie rosnąca popularność gabinetów kosmetycznych jest związana z tym, że obecnie oferta wielu salonów piękności przerasta oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów.

W ostatnim czasie kosmetologia bardzo się rozwinęła i pojawiło się wiele nowych sposobów, które pozwalają na jeszcze bardziej skuteczne dbanie o skórę.

Niewątpliwie jest to olbrzymia zachęta nawet dla osób, które nie były jak dotąd przekonane do korzystania z usług kosmetyczki. Oferta gabinetów kosmetycznych jest bardzo obszerna także ze względu na to, że salony spa odwiedzają ludzie w każdym wieku i obojga płci.
Potrzebne jest więc zróżnicowanie zabiegów i dopasowanie ich do potrzeb klientów.

Nic więc dziwnego, że możemy dziś wybierać spośród mnóstwa zabiegów kosmetycznych.

Wiesz skąd pochodzi szampon?

Słowo "shampoo" pochodzi od nazwy tradycyjnego perskiego i hinduskiego masażu włosów z użyciem wyciągów z ziół, a do Europy trafiło dzięki żeglarzom. Jeszcze na przełomie XIX i XX wieku do mycia głowy wykorzystywano szare mydło, które z uwagi na zasadowy odczyn miało niekorzystny wpływ na włosy - stawały się matowe i trudne do rozczesania.

Aby temu zapobiec, stosowano dodatkowo środki o odczynie kwaśnym, np.

ocet. W 1903 r.
Hans Schwarzkopf wprowadził na rynek pierwszy szampon w proszku rozpuszczalnym w wodzie, który dzięki niskiej cenie (20 fenigów za saszetkę) szybko zyskał popularność.
W 1908 r.

asortyment Szwarzkopfa obejmował już szereg szamponów na bazie jajek, dziegciu i rumianku.

Od 1909 r.
szampony w proszku produkowano w USA - puszka produktu Canthrox kosztowała 50 centów i wystarczała na 15 myć.
Według producenta szampon miał zapobiegać łupieżowi, wypadaniu włosów oraz siwieniu. W 1927 roku, już po śmierci Swarzkopfa, jego firma wprowadziła na rynek pierwszy szampon w płynie, który natychmiast stał się rynkowym przebojem. W kolejnym roku firma opatentowała pierwszą odżywkę do włosów o nazwie Szwarzkopf Haarglanz. Na lata 40.
XX w.
przypadł dalszy rozwój rynku szamponów.
W USA pojawił się Lustre-Creme - do jego reklamy producent zatrudnił m.

in.

Marilyn Monroe i Elizabeth Taylor.
Slogan reklamowy brzmiał: "cztery na pięć gwiazd Hollywoodu używa Lustre-Creme". Tymczasem w 1949 r.

w sprzedaży pojawił się Schauma Swarzkopf, a jego nazwa (niem.

Schaum - piana) stała się w RFN synonimem szamponu. Pierwszy polski szampon w płynie został wyprodukowany w latach 60.
XX wieku - nosił nazwę Finezja, a jego producentem była firma Miraculum z Krakowa.
Następnie na rynku pojawił się znany do dziś szampon dla dzieci Bambino. 1 Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Szampon

Pozytywne strony wizyty w salonie kosmetycznym

wosk żoliborz Profesjonalne zabiegi kosmetyczne, którym możemy poddać się w specjalnych salonach spa mają wiele zalet.

Doskonale można to zauważyć na przykładzie wykonywanego w salonach kosmetycznych manicure.

Dzięki specjalnym substancjom, które posiada kosmetyczka nasze paznokcie mogą być o wiele ładniejsze, a nałożony na nie lakier dłużej może utrzymywać się na płytce paznokcia.

Chociaż istnieje na rynku spory wybór, jeśli chodzi o lakiery do paznokci, to kosmetyczka na pewno posiada o wiele lepszej jakości produkty.

Co więcej, niejedna kosmetyczka stwarza na paznokciach prawdziwe arcydzieła, misterne wzroki, co jest na pewno olbrzymią zaletą profesjonalnego manicure, a tego nie jesteśmy w stanie wykonać samodzielnie.

Widok do druku:

wosk żoliborz