przyczepy reklamowe

Reklama zewnętrzna (ang

przyczepy reklamowe
Reklama zewnętrzna (ang.
outdoor advertising lub out-of-home advertising) ? reklama zewnętrzna, umieszczana poza miejscem zamieszkania konsumenta.
Jej zadaniem jest dotarcie do konsumentów, kiedy są oni poza domem. Jedna z form reklamy zewnętrznej, wykorzystująca digital signage nazywa się digital out-of-home (DOOH) advertising. Jest to wizualna elektroniczna komunikacja. Jej celem jest dostarczanie przekazu reklamy lub informacji do konkretnych miejsc, w określonych porach z treścią dopasowaną do lokalizacji wyświetlacza.Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Reklama_zewnętrzna

Reklama , krótka definicja z Wikipedii

Według dyrektywy 2006/114/WE UE reklama oznacza przedstawienie w jakiejkolwiek formie w ramach działalności handlowej, gospodarczej, rzemieślniczej lub wykonywania wolnych zawodów w celu wspierania zbytu towarów lub usług, w tym nieruchomości, praw i zobowiązań.Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Reklama

Reklama Działanie, encyklopedyczna definicja

Czasami reklama występuje w formie ukrytej ? np.

firmy organizują prezentacje własnych technologii czy też piszą artykuły do prasy specjalistycznej na ich temat ? co jest na pograniczu reklamy i edukacji lub ukazywane są przedmioty będące towarami określonej marki, umieszczone w kontekście filmu fabularnego.Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Reklama.

Widok do druku:

przyczepy reklamowe