Badanie opinii klientów- call center

ewnętrznych wykonujących tego typu usługi.Szerokie pojecie marketinguMarketing to bardzo szerokie pojęcie obejmujące wszystkie działania firmy związane z promocją, badaniami opinii, reklamą. Krótko mówiąc jest to temat rzeka, któr

Badanie opinii klientów- call center Firmy typu dają możliwość prowadzenia badań i rozmów telefonicznych w oparciu o własne skrypty do statystyki. To doskonała możliwość dla średnich firm, poszukujących firm zewnętrznych wykonujących tego typu usługi.

Szerokie pojecie marketingu

Marketing to bardzo szerokie pojęcie obejmujące wszystkie działania firmy związane z promocją, badaniami opinii, reklamą. Krótko mówiąc jest to temat rzeka, który stale się powiększa o nowe zagadnienia i terminy, ponieważ metod promocji (marketingu) jest coraz więcej i przybierają coraz to inne formy.

Nowością może być np. odwrócony product-placement, albo dość świeżym pojecie jest marketing internetowy. Firmy marketingowe prześcigają się w swojej ofercie, aby oferować swoim klientom nie tylko dużą ilość usług orbitujących wokół marketingu, ale również ich wysoką jakość.


Czym są badania cati

Badania cati są badaniami ankietowymi przeprowadzanymi na zlecenie klientów wśród wybranej grupy respondentów. Głównym rodzajem badań cati są badania telefoniczne, ale osoby zatrudnione w studiu badań cati przeprowadzają również badania przy wykorzystaniu poczty email respondentów oraz zatrudniają tzw. mystery shopperów, którzy wcielają się w potencjalnych klientów i oceniają pracę różnych sklepów.

Dlatego obsługą studia cati zajmują się specjaliści z dziedziny informatyki i fachowcy od tworzenia stron internetowych oraz telefoniści i osoby układające konkretne ankiety. Studio badań cati zajmuje się także przeprowadzaniem badań społecznych, które potem wykorzystywane są w programach informacyjnych.


Respondenci badań telefonicznych cati

Podstawowym zadaniem studia badań telefonicznych cati jest przeprowadzanie wywiadów telefonicznych wśród wybranej grupy respondentów. Praca osób zatrudnionych w cati polega na dzwonieniu do wybranych respondentów i zadawaniu im pytań ze wcześniej przygotowanej listy.

Dzięki temu są one w stanie przygotować dla swoich zleceniodawców zestawienia dotyczące oceny jakości ich pracy. Zleceniodawcami badań wykonywanych przez cati są np. przedstawiciele różnych firm i przedsiębiorstw oraz dyrektorzy sklepów i placówek edukacyjnych, którzy chcą dowiedzieć się, w jaki sposób oceniana jest ich praca. Studio badań telefonicznych cati przyjmuje również zlecenia na badania społeczne przeprowadzane np. przed wyborami.



© 2019 http://c2c.org.pl/